انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، حسین صفری، معاون اجرایی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران ویژه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار کرد: در اولین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت برگزاری این نمایشگاه، شرایط تقریبا مطلوبی را شاهد بودیم.
معاون اجرایی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با بیان اینکه بنا شد ایرادها و مشکلات اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را مرتفع کنیم، عنوان کرد: برای دومین دوره این نمایشگاه سامانه خرید کتاب، برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی، شیوه همکاری با نهادهای و سازمان‌ها و... را آسیب‌شناسی کرده و شرایط را بهبود بخشیدیم.
وی به مکاتبه محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در‌خصوص امنیت سامانه بازدید و خرید کتاب از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اشاره کرد و یادآورشد: برای به صفر رساندن اشکالات فنی این سامانه از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کمک کرده‌ایم. طی این مکاتبه با سازمان فناوری اطلاعات ایران درخصوص سامانه بازدید و خرید کتاب، امنیت، اجرا و... دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جلسات متعددی برای بررسی سایت‌های موجود در حال برگزاری است تا با کمترین مشکل وارد فاز اجرایی شویم. همچنین در این نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست ترافیک رایگان برای ناشران و بازدیدکنندگان دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران را داشتند که امیدواریم طی مذاکراتی که انجام می‌دهیم این امر محقق شود.
وی ادامه داد: همچنین در این مکاتبه خواسته شده شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران همکاری بیشتری با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران داشته باشد و علاوه بر قراردادی که با خانه کتاب و ادبیات ایران دارد، تخفیف‌های بیشتری ویژه نمایشگاه مجازی کتاب تهران ارائه دهد. می‌خواهیم شرکت پست، نمایشگاه مجازی کتاب تهران را به‌صورت ویژه ببیند.
صفری گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در سال جاری و در استان اصفهان و آذربایجان غربی، هماهنگی و همدلی ناشران و خانه کتاب و ادبیات ایران را با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران بیشتر کرد و امیدواریم این همراهی با قوت بیشتری در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ادامه پیدا کند. همچنین امیدواریم با در نظر گرفتن تخفیف‌ها و شرایط بهتری که از سوی شرکت ملی پست اعمال می‌شود، بتوانیم کار ویژه‌ای برای ناشران و مخاطبان کتاب انجام دهیم تا مردم و ناشران بتوانند در این شرایط اقتصادی از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.
۱۲ دی ۱۴۰۰
اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg