انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

Newman and Carranza's Clinical Periodontology and Implantology 2024

Newman and Carranza's Clinical Periodontology and Implantology 2024
سال چاپ :۲۰۲۴
نوبت چاپ :14th edition
تعداد صفحات :۱۹۰۰
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد- رنگی
شابک :9780323878876
کد شناسایی محصول: 101950
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۳۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف خرید آنلاین : ۳۴,۲۰۰,۰۰۰ ریال

Newman and Carranza's

Clinical Periodontology and Implantology 2024

Michael G. Newman DDS FACD

پریودنتولوژی و ایمپلنتولوژی بالینی نیومن و کارانزا 2024


این منبع برای رویکرد جامع خود بی بدیل، اطلاعات دقیق و به روزی را در مورد علت و پاتوژنز بیماری پریودنتال ارائه می دهد. اطلاعات پایه و پیشرفته مبتنی بر شواهد در مورد روش‌های درمانی مختلف مورد استفاده در پریودنتولوژی و ایمپلنتولوژی در قالبی خوانا ارائه شده است، با جعبه‌های فراخوانی در سراسر متن که ارتباط بالینی اطلاعات پایه علوم پایه را برجسته می‌کند. عکس‌های تمام رنگی و تصاویر رادیوگرافی شرایط و روش‌های پریودنتال را به تصویر می‌کشند و اطلس آسیب‌شناسی پریودنتال یکی از جامع‌ترین کتاب‌هایی است که تاکنون در کتاب‌های درسی پریودنتال گردآوری شده است. این متن که توسط تیمی از متخصصان برجسته به رهبری مایکل جی نیومن نوشته شده است، نه تنها نحوه انجام روش های پریودنتال را نشان می دهد، بلکه شواهد حمایت از هر درمان را توضیح می دهد و دانشی را در مورد چگونگی دستیابی به بهترین نتایج ممکن از درمان پریودنتال و درمان ایمپلنت ارائه می دهد.

جدید! فصل‌های مربوط به پزشکی دقیق، ارجاع پریودنتال، و گردش کار ایمپلنت دیجیتال اطلاعات جامعی را برای این حوزه‌های کلیدی دندانپزشکی ایمپلنت ارائه می‌کنند. جدید! فصل‌های درمان کاهش پاکت در مورد استفاده از لیزر در درمان کاهش پاکت صحبت می‌کنند. جدید! بحث های به روز شده استفاده از دندانپزشکی دیجیتال در پریودنتیکس و دندانپزشکی ایمپلنت و همچنین محتوای جدید در مورد اثرات COVID-19 بر درمان را پوشش می دهد. جدید! فرمت به روز شده منعکس کننده اصول یادگیری فعلی، طراحی برنامه درسی یکپارچه مورد استفاده در اکثر دانشکده های دندانپزشکی، و قالب آزمون یکپارچه ملی دندانپزشکی (INBDE) است.

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg