انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

Orthodontics: Current Principles and Techniques 2023 Graber

Orthodontics: Current Principles and Techniques 2023 Graber
نویسنده : Lee W. Graber
سال چاپ :۲۰۲۳
نوبت چاپ :7th edition
تعداد صفحات :۱۰۴۰
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد- رنگی
شابک : ‎ 9780323778596
کد شناسایی محصول: 101881
قیمت : ۲۹,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف خرید آنلاین : ۲۶,۸۲۰,۰۰۰ ریال

کتاب افست

Orthodontics: Current Principles and Techniques 2023 Graber

Lee W. Graber DDS MS PhD

Elsevier; 7th edition (December 22, 2022)


ارتودنسی: اصول و تکنیک های کنونی 2023

گریبر

محتوای جامع و پیشرفته به ارتودنسی معاصر می پردازد! ویرایش هفتم یک رویکرد مبتنی بر شواهد برای تشخیص ارتودنسی، برنامه‌ریزی درمان و تکنیک‌های بالینی، از جمله زیبایی، ژنتیک، دستگاه‌های انکراژ موقت، الاینرها، بیومکانیک به کمک فناوری، و موارد دیگر ارائه می‌کند.

هفت فصل جدید در این نسخه است که موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، انبساط فک بالا در بزرگسالان، اصلاح‌کننده‌های کلاس II و پیوند خودکار را پوشش می‌دهد. فصول تازه تالیف شده در مورد جراحی ارتوگناتیک و تیم جمجمه صورت، رابط پریودنتال-ارتودنسی، درمان بین رشته ای، و حرکت تسریع شده دندان، از جمله، به دیدگاه های فعلی می پردازد.

ویراستاران محترم لی گرابر، کاترین ویگ، و گرگ هوانگ با ویرایشگر جدید پادراگ فلمینگ، همراه با همکاران متخصص از سراسر جهان همراه می شوند. این متن جدیدترین و جامع ترین مجموعه ای از دانش ارتودنسی را ارائه می دهد و آن را به کتابی قابل استفاده برای دستیاران و پزشکان ارتودنسی تبدیل می کند! 

پوشش جامع یک منبع یک مرحله ای برای رشته ارتودنسی، از جمله نظریه پایه و آخرین مواد و تکنیک های مورد استفاده در عمل امروزی، فراهم می کند. ویراستاران باتجربه و مشهور تیمی از متخصصان و همکاران بین المللی را رهبری می کنند تا معتبرترین عمل بالینی و حمایت از علم را از بهترین و درخشان ترین صنعت ارائه کنند. بیش از 3400 تصویر شامل ترکیبی از رادیوگرافی ها، عکس های بالینی تمام رنگی، و خطوط آناتومیک یا شماتیک است که نمونه هایی از درمان، تکنیک ها و نتایج را نشان می دهد. مطالعات موردی دقیق و مصور، فرآیند تصمیم‌گیری را نشان می‌دهد و پیامدهای تکنیک‌های مختلف درمانی را در طول زمان برجسته می‌کند. منابع گسترده جستجوی جدیدترین تحقیقات ارتودنسی و اطلاعات مبتنی بر شواهد را آسان می کند.

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg