انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

Contemporary Fixed Prosthodontics 2023 Rosenstiel

Contemporary Fixed Prosthodontics 2023  Rosenstiel
نویسنده : Rosenstiel
سال چاپ :۲۰۲۳
نوبت چاپ : 6th edition
تعداد صفحات :۹۴۶
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد- رنگی
شابک : 9780323720892
قیمت : ۲۴,۸۰۰,۰۰۰ ریال

کتاب افست

Contemporary Fixed Prosthodontics 2023 

Rosenstiel

Elsevier; 6th edition (November 7, 2022)


پروتزهای ثابت معاصر 2023

روزنتال

هر چیزی را که برای متخصص شدن در تهیه دندان، پروتز و ترمیم نیاز دارید، بیابید! پروتزهای ثابت معاصر، ویرایش ششم، پایه ای محکم در علوم پایه و همچنین دستورالعمل های گام به گام برای صدها روش پروتز ثابت ارائه می دهد. این مرجع کامل با استفاده از بیش از 3500 نقاشی و عکس با کیفیت بالا، شما را در هر مرحله از مراقبت از بیمار، از تشخیص و برنامه ریزی گرفته تا ساخت پروتز و مراقبت های بعدی، راهنمایی می کند. بخش های جداگانه در مورد برنامه ریزی و آماده سازی، روش های بالینی و روش های آزمایشگاهی جستجوی اطلاعات مورد نیاز را آسان تر می کند. این نسخه آخرین پیشرفت‌ها در طراحی به کمک رایانه و فناوری‌های ساخت به کمک رایانه را پوشش می‌دهد و محتوای جدیدی را در مورد روش‌های کم تهاجمی پروتز از طریق دندانپزشکی پیشگیرانه، چسبنده و ایمپلنت اضافه می‌کند.

این کتاب از مربیان و پزشکان متخصص پروتز بین‌المللی، استفن روزنستیل، مارتین لند، و رابرت والتر است.

روش های گام به گام مصور و تمام رنگی شما را در تمام مراحل درمان از ابتدا تا نتیجه نهایی درمان راهنمایی می کند. نمودارهای خلاصه بررسی سریع و اجمالی رویه‌های خاص (مانند آماده‌سازی منبت کلاس II و آماده‌سازی تاج سرامیکی) را ارائه می‌کنند، که نشانه‌ها، موارد منع مصرف، مزایا، معایب، مراحل آماده‌سازی، آرمنتاریوم پیشنهادی و معیارها را برجسته می‌کنند. شاخص تشخیصی پروتز به شما کمک می کند تا با استفاده از دستورالعمل ها و تصاویر کالج آمریکایی پروتز، درمان های مناسب را برای بیماران کاملاً بی دندان، نیمه بی دندان و دندانه دار تعیین کنید. جعبه‌های متن تصاویر انتخابی را همراهی می‌کنند و حقایق سریع و نکات مربوط به تکنیک‌ها یا مفاهیم را ارائه می‌دهند. سوالات مطالعه در پایان هر فصل فرصتی را برای آزمایش دانش و درک شما ارائه می دهد.

محتوای به روز شده و جدید شامل روش های کم تهاجمی پروتز، آماده سازی دندان برای ترمیم های غیرمستقیم چسبی، دندانپزشکی ایمپلنت و ترمیم های سرامیکی، عکاسی بالینی و طراحی لبخند دیجیتال، ارزیابی خطر و ارزیابی بیماران مبتلا به اختلالات خواب است. عکس ها و نقاشی های تمام رنگی جدید درک شما را از هر موضوع افزایش می دهد و جدیدترین ابزار و تجهیزات را نشان می دهد.

  پیشرفت‌های فناوری به‌جای گنجاندن یک فصل با رویه‌های گام به گام CAD/CAM که ممکن است به زودی قدیمی شوند، به اصول زیربنایی خود تقسیم می‌شوند و سپس در متن ادغام می‌شوند.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg