انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

Robbins & Cotran Pathologic Basis of Disease 2020 Robbins Pathology

Robbins & Cotran Pathologic Basis of Disease 2020 Robbins Pathology
سال چاپ :۲۰۲۰
نوبت چاپ :10th edition
تعداد صفحات :۱۳۹۲
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد- رنگی
شابک :9780323531139
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۲۹,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف خرید آنلاین : ۲۶,۸۲۰,۰۰۰ ریال

کتاب افست

 Robbins & Cotran Pathologic Basis of Disease 2020

(Robbins Pathology)

Vinay Kumar MBBS MD FRCPath

Elsevier

این کتاب جزو رفرنسهای اعلامی برای آزمون تخصص رشته آسیب شناسی دهان، فک و صورت 1401 می باشد .


اساس پاتولوژیک بیماری رابینز و کوتران 2020

خواندنی و بسیار مصور، رابینز و کوتران پاتولوژیک پایه بیماری، ویرایش دهم، مروری عمیق و پیشرفته از بیماری های انسانی و اساس سلولی و مولکولی آنها ارائه می دهد. این متن پرفروش، جدیدترین، ضروری ترین دانش آسیب شناسی را به شیوه ای خواندنی و جالب ارائه می دهد و درک بهینه از آخرین علوم پایه و محتوای بالینی را تضمین می کند. بیش از 1000 عکس با کیفیت بالا و تصاویر تمام رنگی اطلاعات جدیدی را در زیست شناسی مولکولی، طبقه بندی بیماری ها، داروهای جدید و درمان های دارویی و بسیاری موارد دیگر برجسته می کند.

پوشش منحصر به فرد معتبر و قابل خواندن، ایده آل برای USMLE یا آماده سازی هیئت مدیره تخصصی، و همچنین برای دوره های آموزشی ارائه می دهد. موضوعات داغی را که باید در مورد آن بدانید را پوشش می دهد، از جمله درمان های جدید برای هپاتیت C، طبقه بندی لنفوم ها، پاسخ پروتئین بازشده، مسیرهای غیر آپوپتوز مرگ سلولی، عفونت های کروناویروس، بیوپسی مایع برای تشخیص سرطان، تنظیم جذب آهن، خون سازی کلونال و آترواسکلروز، میکروآنژیوپاتی های ترومبوتیک، ترومبوسیتوپنی های ناشی از هپارین، میوپاتی های التهابی، ابزارهای ژنتیکی برای درمان فیبروز کیستیک و بسیاری موارد دیگر. با استفاده از ویژگی‌های یادگیری مانند نمای کلی پررنگ در ابتدای هر بخش، جعبه مفاهیم کلیدی، خواندن پیشنهادی، نمودارهای شماتیک، از طراحی برجسته و تمام رنگی و کاربرپسند برای ساده کردن مطالعه شما و هدایت سریع شما به اطلاعاتی که باید بدانید استفاده می‌کند. که مفاهیم پیچیده و ارقام ناخالص و میکروسکوپی جدید را برای وضوح مورفولوژی نشان می دهد. شما را با آخرین اطلاعات در آزمایشات مولکولی و ژنتیکی، مکانیسم های بیماری، پزشکی شخصی و تأثیر آن بر درمان بیماری های انسانی، نقش میکروبیوم و متابولوم در بیماری های غیر واگیر و موارد دیگر به روز می کند.

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg