انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

Cosmetic Facial Surgery 2023

Cosmetic Facial Surgery 2023
سال چاپ :۲۰۲۳
نوبت چاپ :3rd Edition
تعداد صفحات :۱۰۲۰
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد- رنگی-همراه با ویدئو
شابک : 9780323795197
قیمت : ۲۵,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۵% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۲۱,۹۳۰,۰۰۰ ریال

کتاب افست

Cosmetic Facial Surgery 2023

Elsevier; 3rd edition (June 7, 2022)

Joe Niamtu III DMD FAACS


جراحی زیبایی صورت 2023

همانطور که تقاضا برای روش های زیبایی همچنان در حال افزایش است، جراحی زیبایی صورت، نسخه سوم، مرجع انتخابی شما برای پوشش به روز و معتبر موثرترین، نوآورانه ترین و پرطرفدارترین تکنیک های امروزی است. دکتر جو نیامتو ویراستار شناخته شده بین المللی، تیمی از متخصصان جراحی زیبایی را در جراحی پلاستیک، جراحی پلاستیک صورت، جراحی دهان و فک و صورت، جراحی اکولوپلاستیک و پوست گرد هم می آورد که راهنمایی های گام به گام و نکات و ترفندهای شخصی را برای نتایج بهینه ارائه می دهند. عوارض کمتر توصیف‌های قابل دسترس و قابل درک، که در روایتی جذاب و اول شخص نوشته شده‌اند، مفاهیمی را بر اساس موارد واقعی و تجربیات دکتر نیامتو توضیح می‌دهند.

همه چیز از ایمپلنت های جدید، لیزر، بلفاروپلاستی، و فن آوری های لیپوساکشن گرفته تا روش های نوآورانه جدید را پوشش می دهد که برای بیماران شما بسیار مفید است.

برای دسترسی سریع به اطلاعات کلیدی، از فرمت بسیار بصری، به سبک اطلس و فصل‌های قالب‌بندی شده استفاده می‌کند.

شامل مشارکت‌کنندگان جدید، محتوای جدید در مورد روش‌های جراحی زیبایی بینی، پوشش جدید جراحی زیبایی مردان، عکس‌های مورد جدید و موارد دیگر.

بیش از 3000 عکس تمام رنگی را ارائه می دهد که تکنیک های جراحی و عکس های قبل و بعد از موارد واقعی را نشان می دهد.

دارای بیش از 50 ویدئو است که به روش‌ها جان می‌بخشد، زیرا دکتر نیامتو شما را از طریق بوتاکس و پرکننده‌ها، لیپوساکشن صورت و انتقال چربی به صورت و موارد دیگر راهنمایی می‌کند.

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg