انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

Medical Emergencies in the Dental Office- malamed 2023

Medical Emergencies in the Dental Office- malamed 2023
سال چاپ :۲۰۲۳
نوبت چاپ :8th edition
تعداد صفحات :۵۷۶
قطع کتاب :رحلی- رنگی -جلد هارد
شابک : 9780323776158
کد شناسایی محصول: 101878
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۱۶,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف خرید آنلاین : ۱۵,۱۲۰,۰۰۰ ریال

کتاب افست فوریت های پزشکی در مطب دندانپزشکی 2023

Medical Emergencies in the Dental Office 2023

 Stanly F. Malamed

8th edition


برای پیشگیری، شناسایی و مدیریت فوریت های پزشکی تهدید کننده زندگی آماده باشید!

فوریت های پزشکی در مطب دندانپزشکی، ویرایش هشتم به شما کمک می کند تا مهارت های مورد نیاز برای مدیریت مسائل بهداشتی در مطب یا کلینیک دندانپزشکی را بیاموزید. این متن نحوه تشخیص و مدیریت فوری و فعالانه فوریت‌های پزشکی را توضیح می‌دهد و منابعی را که باید برای مقابله مؤثر با این موقعیت‌ها در دسترس باشد، شرح می‌دهد. این متن تخصصی که توسط استاد برجسته دندانپزشکی دکتر استنلی ملامد نوشته شده است، شامل آخرین دستورالعمل ها برای موارد اورژانسی مرتبط با مواد مخدر، ایست قلبی و موارد دیگر است.

قالب منطقی نحوه مواجهه با موارد اضطراری در یک مطب دندانپزشکی را منعکس می‌کند، با فصل‌هایی که بر اساس علائم و نشانه‌های بالینی معمول دیده می‌شوند، مانند بی‌هوشی یا تغییر هوشیاری، دیسترس تنفسی، تشنج، واکنش‌های آلرژیک، درد قفسه سینه و ایست قلبی سازماندهی شده‌اند. روش های گام به گام شامل دستورالعمل های دقیق و متوالی برای تثبیت و درمان بیماران (PCABD) در فوریت های پزشکی رایج است. تصاویر تمام رنگی تکنیک های اضطراری را با وضوح واقعی نشان می دهند. جداول و جعبه های خلاصه یافتن مفاهیم و اطلاعات ضروری را آسان می کند. الگوریتم های مرجع سریع در پیوست شامل نمودارهای گام به گام است که فرآیند تصمیم گیری را در شرایط اضطراری رایج نشان می دهد. یک فصل تشخیص افتراقی به هر یک از بخش های کتاب در مورد موارد اضطراری رایج پایان می دهد.

محتوای به روز شده شامل جدیدترین دستورالعمل ها برای موارد اضطراری مربوط به مواد مخدر، بیهوشی، تغییر هوشیاری، و ایست قلبی و همچنین پروتکل هایی برای مدیریت راه هوایی مسدود شده است. جعبه های PCABD به روز شده الگوریتم انجمن قلب آمریکا را برای تثبیت و درمان قربانیان با نام اختصاری آسان برای به خاطر سپردن (PCABD) منعکس می کند: موقعیت یابی، گردش خون، راه هوایی، تنفس، و مدیریت قطعی. به روز شد! دستورالعمل‌های کیت دارو و تجهیزات اورژانسی به شما کمک می‌کند کیت‌های اورژانسی را جمع‌آوری کنید و اطمینان حاصل کنید که مطب دندانپزشکی شما مواد ایمن و فعلی در دسترس دارد.

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg