انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

The Immediacy Concept: Treatment Planning from Analog to Digital 2022

The Immediacy Concept: Treatment Planning from Analog to Digital 2022
سال چاپ :۲۰۲۲
تعداد صفحات :۴۲۰
قطع کتاب :رحلی.جلد هارد.رنگی
کد شناسایی محصول: 101872
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۱۲,۷۰۰,۰۰۰ ریال

کتاب

The Immediacy Concept: Treatment Planning from Analog to Digital 2022

 Lawrence E. Brecht, Edmond Bedrossian 

Quintessence


دانلود نمونه متن کتاب: 


مفهوم فوریت: برنامه ریزی درمان از آنالوگ تا دیجیتال 2022

نویسندگان تاکید می کنند که حفظ بافت های سخت و نرم آلوئولی با استفاده از مفهوم فوریت قابل پیش بینی تر از بازسازی بافت های سخت و نرم با استفاده از روش سنتی تاخیری پس از جذب است. بارگذاری فوری در موارد بازسازی کامل قوس نیز بسیار قابل پیش بینی است و در مواردی که معیارهای مناسب رعایت می شود به درمان انتخابی تبدیل شده است. زیرا قبل از اقدام به یک کیس دیجیتال، درک کامل پروتکل های آنالوگ ضروری است، نویسندگان بررسی می کنند. این مفاهیم اساسی برای فراهم کردن زمینه برای انتقال به قلمرو دیجیتالی است.

این کتاب با تشریح اصول بارگذاری فوری و جریان‌های کاری دیجیتال قبل از بررسی موقعیت‌های بالینی فردی از تک دندان تا قوس کامل، هم با و هم بدون تحلیل استخوان، آغاز می‌شود. اطلاعات مربوط به پروتز نیز گنجانده شده است برنامه ریزی درمان جراحی این کتاب با فصلی به پایان می رسد که به طور کامل به ارائه مواردی از انواع درمان های تحت پوشش در سراسر آن اختصاص دارد. اگر آماده هستید که به آینده درمان ایمپلنت دندان قدم بگذارید، این کتاب برای شما مناسب است.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg