انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

گام به گام با پروتز پارسیل چاپ سوم

گام به گام با پروتز پارسیل چاپ سوم
نویسنده : دکتر اشرف سیدی
سال چاپ :۱۴۰۱
نوبت چاپ :سوم
تعداد صفحات :۲۱۶
قطع کتاب :وزیری- جلد شومیز- رنگی
شابک :9786006308777
کد شناسایی محصول: 101850
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۴,۲۸۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف خرید آنلاین : ۳,۸۵۲,۰۰۰ ریال

کتاب گام به گام با پروتز پارسیل چاپ سوم


این کتاب برای دانشجوبان پری کلینیک نوشته شده اما در تمام متن نکات کلینیکی نیز یادآوری شده است، بنابراین تصور بر این است که برای همه دانشجویان و همکاران قابل استفاده می باشد. نکته بر جسته این کتاب مبحث طراحی اسکلت فلزی میباشد که این موضوع مشکل به ساده ترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده تا طراحی به آسانی انجام شود.

هرچند که با ورود علم ایمپلنت به عرصه درمان بسیاری از بیماران نیمه بی دندان از مزایای این روش درمانی بهره برده و می برند، اما به دلیل هزینه های گزاف درمان های ایمپلنت متاسفانه بسیاری از افراد قادر به استفاده از این روش درمانی نمی باشند و ناچار هستند با روشهای قبلی یعنی پروتز پارسیل متحرک درمان شوند. از آنجایی که پروتزهای پارسیل متحرک به علت گرفتن اتکا از بافت نرم و سخت (با ماهیت های متفاوت) و پوشاندن سطوح دندانی با کلاسپ ها در ذات خود تا حدی مخرب است ولی با طرحریزی صحیح و درمان مناسب میتوان این اثرات تخریبی را به حداقل رساند.

از آنجایی کتابهای مرجع موجود حجیم و گاها به لحاظ متن ثقیل می باشند بر آن شدیم که کتابی با حداقل حجم و حداکثر مرجع موجود حجیم و گاها کارایی و کاملا" عملی را به نگارش در آورده تا دانشجویان با مطالعه آن بتوانند گام به گام با پروتز پارسیل همراه شوند و درمان بیماران خود را با آگاهی بیشتر انجام دهند. در این کتاب نهایت سعی بر ساده نویسی بوده و از پرداختن به بحث های فلسفی علم پارسیل تا حد امکان پرهیز شده است.

پیشنهاد میکنیم فهرست و نمونه متن کتاب را ملاحظه بفرمایید:

دانلود فهرست و نمونه متن:

.

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg