انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

2022 Clinical Cases in Periodontics

2022 Clinical Cases in Periodontics
نویسنده : Nadeem Karimbux
سال چاپ :۲۰۲۲
نوبت چاپ :2nd edition
تعداد صفحات :۴۱۳
قطع کتاب :رحلی- رنگی -جلد هارد
شابک :9781119583950
قیمت : ۸,۶۰۰,۰۰۰ ریال

Clinical Cases in Periodontics 2022

2nd Edition


ویرایش دوم موارد بالینی در پریودنتیک که به تازگی تجدید نظر شده است، مجموعه ای جامع از موارد بالینی را در مورد موضوعات مهم در رشته پریودنتولوژی ارائه می دهد. این کتاب به طور کامل به روز شده است تا تحولات اخیر در این زمینه را به همراه طبقه بندی های جدید بیماری پریودنتال، تشخیص های رایج و طیف وسیعی از گزینه های درمانی در بر گیرد. 43 مورد بالینی در دنیای واقعی در این مجموعه مورد بحث قرار گرفته است، از جمله 8 مورد کاملاً جدید منحصر به فرد در این نسخه، که همگی شامل تفسیر و تصاویر با کیفیت بالا برای بهبود درک و درک خواننده هستند. این موارد موضوعاتی مانند درمان جراحی و غیر جراحی، درمان ترمیمی، درمان مخاط لثه و درمان های بین رشته ای را پوشش می دهد.

موارد بالینی در پریودنتیک ارائه می دهد: مقدمه ای کامل بر معاینه و تشخیص پریودنتیک، شامل مستندات، پلاک و ژنژیویت ناشی از غیر پلاک بررسی جامع درمان پریودنتال غیرجراحی، از جمله عوامل آناتومیک موضعی که در بیماری پریودنتال و دارورسانی موضعی نقش دارند. بحث های عملی درمان پریودنتال رزکتیو، از جمله جراحی لثه و جراحی فلپ استخوانی معاینات عمیق درمان ترمیمی، از جمله درمان فورکاسیون و بازسازی هدایت شده استخوان آخرین پیشرفت ها در مراقبت های بین رشته ای، شامل ارتودنسی، پروتز دندان، و دندانپزشکی ایمپلنت.

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg