انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

سم بوتولینوم برای هارمونی صورت

سم بوتولینوم برای هارمونی صورت
سال چاپ :۱۴۰۰
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۱۶۲
قطع کتاب :رحلی- رنگی -جلد هارد
شابک :9786004089296
کد شناسایی محصول: 101810
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۵,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف خرید آنلاین : ۵,۲۲۰,۰۰۰ ریال

کتاب سم بوتولینوم برای هارمونی صورت

یک هدف مشترک دندانپزشکان و جراحان پلاستیک، همیشه ادغام، حفظ یا بازآفرینی عملکرد، بیولوژی، ساختار و زیبایی است. از آنجا که دندانپزشکان متخصص ناحیه سر و گردن هستند و درک عمیقی از آناتومی و فیزیولوژی ماهیچه های صورت دارند،هیچ دندانپزشکی بدون زیبایی و هیچ گونه زیبایی صورت بدون دندانپزشکی وجود ندارد.

سم بوتولینوم در درمان بسیاری از بیماری ها مفید است. سم بوتولینوم به همراه اسیدهای هیالورونیک برای درمان آسیمتری صورت،اختلالات گیجگاهی فکی و درد صورت، دندان قروچه و گرفتگی، و نگرانی های مربوط به سن یا سایر موارد زیبایی استفاده می شود. استفاده بالینی از سم بوتولینوم می تواند به کنترل عادات پارافانکشنال و بهبود زیبایی صورت کمک کرده و به طور کلی کیفیت زندگی بیماران را تغییر دهد. این کتاب هم مفاهیم اساسی کاربرد سم بوتولینوم و هم پروتکل های استفاده ی از آن را در شرایط مختلف بالینی شامل می شود. این کتاب به گونه ای طراحی شده است که راهنمای مقدماتی و مرجع عملی برای کسانی است که کار زیبایی انجام می دهند، لذا مطالعه این کتاب را به کلیه دانشجویان، پزشکان و دندانپزشکان که به زیبایی و هارمونی صورت اهمیت می دهند، توصیه می کنیم.

فهرست کتاب و نمونه متن

-

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg