انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

زیبایی در دندانپزشکی، جلد دوم، گلداشتاین 2018 فصول منتخب آزمون بورد

زیبایی در دندانپزشکی، جلد دوم، گلداشتاین 2018 فصول منتخب آزمون بورد
سال چاپ :۱۴۰۰
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۱۹۰
قطع کتاب :رحلی
شابک :9786004089081
کد شناسایی محصول: 101787
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۶,۲۸۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۵,۶۵۲,۰۰۰ ریال

 کتاب زیبایی در دندانپزشکی، جلد دوم، گلداشتاین 2018

فصول منتخب آزمون بورد


تعدادی از فصول این کتاب در بهار سال 1399 زیر نظر استاد ارجمند جناب اقای دکتر سید مصطفی موسوی نسب ترجمه شده است و ترجمه حاضر که شامل تعداد دیگری از فصول ( 16 ، 40 ، 41 ، 42 ، 43 و 44 ) این کتاب می باشد با تلاش تعدادی از دستیاران تخصصی دندانپزشکی ترمیمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با هدف انتقال بهتر مفاهیم دندانپزشکی زیبایی و طرح درمان های مرتبط با ان به همکاران دندانپزشک انجام شده است.

امروزه انجام درمان های دندانپزشکی مرتبط با مبحث زیبایی به عنوان بخشی از خواسته های افراد مراجعه کننده به همکاران دندانپزشک مطرح می باشد. تصمیم گیری در مورد اقدام به انجام درمان و در مرحله بعد تعیین طرح درمان از موارد مهمی می باشد که دندانپزشک بایستی بر اساس اطلاعات کامل علمی عمل نماید. عدم توجه به این دو نکته ممکن است منجر به بروز مشکلاتی برای بیماران و به دنبال ان دندانپزشک گردد. لذا وظیفه دندانپزشک می باشد که اگر تصمیم به انجام چنین درمان هایی دارد دانش و مهارت خود را در این زمینه ارتقا بخشد. مسلما مطالعه کتب مرجع در این زمینه می تواند بسیار کمک کننده باشد. کتاب زیبایی در دندانپزشکی نوشته دکتر رونالد گلداشتاین از جمله کتاب هایی می باشد که با ارایه مباحث مرتبط با دندانپزشکی زیبایی به صورت کلینیکی و ارایه راه حل های عملی در کنار مباحث نظری این نوع درمان ها می تواند برای همکاران دندانپزشک کمک کننده باشد و به همین دلیل نیز در سالهای اخیر به عنوان یکی از کتب رفرنس امتحانات بورد تخصصی دندانپزشکی ترمیمی انتخاب شده است.

دانلود فهرست و نمونه متن:

-

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg