انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

درمان دارویی ضایعات شایع دهانی

درمان دارویی ضایعات شایع دهانی
سال چاپ :۱۴۰۰
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۱۲۰
قطع کتاب :پالتویی
شابک :9786004088282
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۲,۶۸۰,۰۰۰ ریال

اســاس موفقیت درمانی در ضایعات دهانی مانند سایر علوم پزشکی تـــشخیص صحیح اســت. بنابراین بهتر است قبل از شـروع درمان تـــشخیص دقیق و صحیح توسط متخصصین صــــورت گیرد.

با وجود پیشــرفت روز افزون در شناسایی و مدیریــت بیماری‌های دهــان، فک و صورت، دندانپزشــکان و پزشــکان همچنان طیف وســیعی از داروها را برای درمان این بیماری‌ها تجویز می‌کنند که می‌تواند موجب عوارض جانبی و تداخلات متعدد شود. بنابراین برای دستیابی به نتیجه درمانی مناســب لازم اســت با داروهای در دسترس مناسب و دوزهای آنها آشنا شــوند. با اینحال باید اذعان کرد که در بسیاری از موارد، نسخه‌های مربوط به داروهای خوراکی بدون نسخه بیشتر براساس نظر و تجربه متخصص تجویز می‌شود.

هدف این کتاب ارائه دارودرمانی مناسب و قابل دسترس در ضایعات شایع مخاط دهان بر اساس داروهای موجود در بازار دارویی ایران و راهنمای مختصر و مبتنی بر شواهد برای درمان دارویی بیماری‌های شایع دهان، فک و صورت برای کلیه دندانپزشکان است.


فهرست کتاب
اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg