انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

2022 Lindhe’s Clinical Periodontology and Implant Dentistry

2022 Lindhe’s Clinical Periodontology and Implant Dentistry
نویسنده : Jan Lindhe
سال چاپ :۲۰۲۲
نوبت چاپ :7th
تعداد صفحات :۱۳۶۳
قطع کتاب :رحلی
شابک :9781119438885
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۳۱,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۵% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۲۷,۰۳۰,۰۰۰ ریال
Lindhe’s Clinical

Periodontology and Implant Dentistry

vol 1 & 2


آخرین ویرایش مرجع سنگ بنای پریودنتولوژی و دندانپزشکی ایمپلنت را کشف کنید که بورس تحصیلی و علم را با دستورالعمل های بالینی عملی ترکیب می کند.

ویرایش هفتم پریودنتولوژی بالینی و دندانپزشکی ایمپلنت Lindhe's یک تیم برجسته از متخصصان پریودنتال و دانشگاهیان را گرد هم می آورد که منبع ضروری دیگری را برای دانشجویان، محققان و پزشکان متخصص در مراقبت های پریودنتال و دندانپزشکی ایمپلنت ارائه می دهند.

این فصل با ادغام یکپارچه علم بنیادی پشت پریودنتولوژی با پروتکل های بالینی عملی در دو جلد جامع، آناتومی، میکروبیولوژی، ترومای انسداد، آسیب شناسی، بازسازی بافت، پروتکل های برنامه ریزی درمان، کنترل عفونت، درمان ترمیمی، درمان اکلوزال و پروتز و موارد دیگر را پوشش می دهد.

ویرایش هفتم پریودنتولوژی بالینی و دندانپزشکی ایمپلنت لیند: مقدمه‌ای بر آناتومی، از جمله بافت‌های پریودنتال، برجستگی بی‌دندان، مخاط دندان‌ها و ایمپلنت‌ها و استئواینتگراسیون ارائه می‌کند.

اپیدمیولوژی بیماری های پریودنتال و اطراف ایمپلنت را مورد بحث قرار می دهد میکروبیولوژی شامل بیوفیلم ها و سنگ های دندانی، عفونت های پریودنتال، عفونت های اطراف ایمپلنت، پاتوژنز ژنژیویت و پریودنتیت، و حساسیت ژنتیکی به بیماری پریودنتال را بررسی می کند.

شامل آخرین طبقه بندی بیماری های پریو و پری ایمپلنت است

حاوی روش های پیشگیرانه و درمانی به روز مبتنی بر شواهد برای درمان بیماری های پریودنتال و اطراف ایمپلنت

دارای جدیدترین جایگزین های درمانی مبتنی بر شواهد در استفاده از ایمپلنت های دندانی برای بازسازی دندان از دست رفته

ایده آل برای دانشجویان کارشناسی ارشد دندانپزشکی، محققان و پزشکان متخصص در مراقبت های پریودنتال و دندانپزشکی ایمپلنت، پریودنتولوژی بالینی و دندانپزشکی ایمپلنت لیند همچنان سنگ بنای کار مرجع در پریودنتولوژی است.

برای دانلود فهرست جلد اول اینجا کلیک کنید

برای دانلود فهرست جلد دوم اینجا کلیک کنید 

-

ورود به صفحه اینستاگرام:

اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg