انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

مجموعه مثلث سلامتی دندانپزشکان جلد اول - اصول دندانپزشکی ارگونومیک

مجموعه مثلث سلامتی دندانپزشکان جلد اول - اصول دندانپزشکی ارگونومیک
سال چاپ :۱۴۰۰
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۱۱۲
قطع کتاب :رقعی-رنگی-جلد شومیز
شابک :9784086007605
کد شناسایی محصول: 101741
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۱,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۱,۶۲۰,۰۰۰ ریال

مجموعه مثلث سلامتی دندانپزشکان جلد اول

اصول دندانپزشکی ارگونومیک


تغییر الگوی زندگی روزمره در کنار فواید فراوان و تسهیل بسیاری از امور که در گذشته سخت و طاقت فرسا بود، گرفتاری هایی نیز برای انسان ایجاد نموده که از مهمترین آنها کاهش تحرک و تغییر الگوی تغذیه است. این موضوع دنیای حرفه ای دندانپزشکی با چند قرن سابقه ً را نیز متاثر و امروزه دندانپزشکان را وادار به نشستن در وضعیت و موقعیت محدود و بعضا اشتباه در ساعات طولانی کاری و انجام حرکات تکراری نموده است که خودبه خود باعث ایجاد مشکلات و ناهنجاری های متعدد شغلی خواهد شد. در جلد یک مجموعه مثلث سلامتی دندانپزشکان هدف تمرکز بیشتر و پایه ای بر روی تعریف دانش ارگونومی و بیان نحوه بکارگیری اصول آن در محیط مطب دندانپزشکی در جهت کاهش خطرات شغلی و حرفه ای ایشان می باشد.

کتاب اول به آناتومی عضلات، ستون فقرات و دردهای شایع عضلانی اسکلتی و پوزیشن مطلوب دندانپزشک و بیمار می پردازد. همچنین به ارائه راهکارهایی جهت پی بردن به پوسچر مناسب دندانپزشک و بیمار در حین کار اشاره دارد. در پایان نیز به معرفی تجهیزات ارگونومیک و روش هایی جهت هماهنگی بیشتر بدن با تجهیزات دندانپزشکی اشاره شده است.

تالیف: دکتر علی محمد حسینی

برای دانلود فهرست کتاب اینجا کلیک کنید. 

-

ورود به صفحه اینستاگرام:


اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg