انتشارات رویان پژوه
ورود / عضویت
فهرست موضوعی
ورود

کیس های بالینی در دندانپزشکی کودکان 2020 ویرایش دوم

کیس های بالینی در دندانپزشکی کودکان 2020 ویرایش دوم
سال چاپ :۱۳۹۹
نوبت چاپ :اول
تعداد صفحات :۳۶۶
قطع کتاب :رحلی-جلد هارد
شابک :9786004087315
کد شناسایی محصول: 101641
انتشارات : رویان پژوه
قیمت : ۹,۸۰۰,۰۰۰ ریال
۱۰% تخفیف دائمی خرید آنلاین : ۸,۸۲۰,۰۰۰ ریال
کتاب کیس های بالینی در دندانپزشکی کودکان 2020 ویرایش دوم

هدف از ترجمه کتاب کیس های بالینی در دندانپزشکی کودکان، کمک به دانشجویان و دندانپزشکانی است که در تدارک مراقبت های عالی بهداشت دهان برای کودکان و نوجوانان هستند. روش ارائه ی مطالب در این کتاب راهنمای مرحله به مرحله تشخیص و درمان بیماران دندانپزشکی کودکان همراه با تصاویر رنگی می باشد. تصاویر رنگی به همراه ارائه ی کیس ها به خوانندگان کمک می کند تا موضوعاتی نظیر پاتولوژی دهان و ناهنجاری های دندانی را بهتر به خاطر بسپارند.

کتاب حاضر شامل 9 فصل با ارائه ی کیس های متنوع از بخش های مختلف دندانپزشکی کودکان می باشد. امید است که مورد استفادهی همکاران متخصص دندانپزشکی کودکان و جامعهی دندانپزشکی ایران قرار گیرد. در ضمن چون این کتاب با یک دیدگاه کلینیکی تالیف گردیده است، می تواند به عنوان یک کتاب آموزشی توسط اساتید محترم دانشکده های دندانپزشکی برای دانشجویان دکتری دندانپزشکی و دستیاران تخصص رشته کودکان مورد استفاده قرار گیرد.

در پایان به حقیقت می توان گفت که این اثر در مجموع قابل استفاده برای دانشجویان عزیز و همکاران دندانپزشک می باشد و به ابعاد تشخیص و درمان در کودکان وسعت بیشتری می بخشد و دید همکاران را بازتر و انجام درمانهای محدود را نیز میسرتر می نماید.

فهرست کتاب:

-

ورود به صفحه اینستاگرام:




اخبار

ناشران شایسته تقدیر سی امین جشنواره کتاب سال دانشجویی معرفی شدند

آیین اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با تقدیر از برگزیدگان جشنواره، ناشران برتر، استاد خادم کتاب، مروج کتاب و استاد برجسته در حوزه تالیف برگزار شد. اختتامیه سی‌امین جشنواره ملی ...
files-dandanpezeshki-news-920431images-3942ffa61d331728fcb88745dbb19a2e.jpg